Kontaktni obrazec

Prosimo, izpolnite naš kontaktni obrazec,
Naša servisna ekipa vas bo kontaktirala v najkrajšem možnem času.

Za tehnična vprašanja je na voljo brezplačna ekipa za podporo
od SHELLY v nemščini ali angleščini.

Kliknite tukaj za brezplačno podporo Shelly:

Registrirajte se in uporabite vse razpoložljive funkcije.

Pričakujete lahko prijazno in spoštljivo interakcijo, skupaj s pomočjo in veliko znanja.

Če z izdelkom niste zadovoljni ali če pride do tehnične napake, vam bomo tukaj razložili, kako nam ga lahko hitro in enostavno vrnete.

1.) Razlika med vračilom, dobropisom ali tehnično napako

- v primeru tehnične napake se najprej obrnite na podporo
- Pri vračilu artikla za dobropis se prepričajte, da artikel ni starejši od 14 dni in da so prisotni vsi deli originalne pošiljke. Izbrišite tudi vse podatke na napravi ali napravi v oblaku/aplikaciji.

2.) Prenesite obrazec za vračilo ,
Izpolnite ga v celoti in izdelek pošljite na naš povratni naslov:


Prenesi obrazec za vračilo

SMARTBLU.at
Lastnik: Günther Pagitz
Žganje 1
9063 Maria Saal

Povratna pošiljka mora biti ustrezno žigosana
(neprosojnih ali nezadostno žigosanih pošiljk ni mogoče sprejeti)

Trenutno SMARTBLU ne ponuja vračila ali podobnega.
Povratno nalepko/poštnino mora ustvariti/plačati pošiljatelj.

3.) Čas obdelave / Vračilo
- Dobropisi se običajno vrnejo na prvotni način plačila v 7–14 dneh od prejema vrnjenega artikla.
- Popravila običajno trajajo 10–21 dni od prejema okvarjenega izdelka.