Kontaktni obrazec
Prosimo, izpolnite naš kontaktni obrazec,
Naša servisna ekipa vas bo kontaktirala v najkrajšem možnem času.
Za tehnična vprašanja je na voljo brezplačna ekipa za podporo
od SHELLY v nemščini ali angleščini.
Kliknite tukaj za brezplačno podporo Shelly:
Registrirajte se in uporabite vse razpoložljive funkcije.
Pričakujete lahko prijazno in spoštljivo interakcijo, skupaj s pomočjo in veliko znanja.
Če z izdelkom niste zadovoljni ali če pride do tehnične napake, vam bomo tukaj razložili, kako nam ga lahko hitro in enostavno vrnete.
1.) Razlika med vračilom, dobropisom ali tehnično napako
- v primeru tehnične napake se najprej obrnite na podporo
- Pri vračilu artikla za dobropis se prepričajte, da artikel ni starejši od 14 dni in da so prisotni vsi deli originalne pošiljke. Izbrišite tudi vse podatke na napravi ali napravi v oblaku/aplikaciji.
2.) Prenesite obrazec za vračilo ,
Izpolnite ga v celoti in izdelek pošljite na naš povratni naslov:
Prenesi obrazec za vračilo
SMARTBLU.at
Lastnik: Günther Pagitz
Žganje 1
9063 Maria Saal
Povratna pošiljka mora biti ustrezno žigosana
(neprosojnih ali nezadostno žigosanih pošiljk ni mogoče sprejeti)
Trenutno SMARTBLU ne ponuja vračila ali podobnega.
Povratno nalepko/poštnino mora ustvariti/plačati pošiljatelj.
3.) Čas obdelave / Vračilo
- Dobropisi se običajno vrnejo na prvotni način plačila v 7–14 dneh od prejema vrnjenega artikla.
- Popravila običajno trajajo 10–21 dni od prejema okvarjenega izdelka.